min finaste tid i livet

Jag försöker hitta ord för allt som snurrar i huvudet just nu. Idag har vi spelat sista föreställningen av The Daily Telegraph. För det första så har jag haft världens bästa vecka, min födelsedag var perfekt och hela veckan har varit en enda stor klasstajtning, vi har fisit, fikat, gråtit, skrattat, svettats, gråtit, fikat, dansat, svettats, fikat lite mer och det har varit fullkomligt underbart. För det andra så kan jag kan inte hitta ord för hur lycklig jag är, att jag hamnade i en så förbannat bra kombination av människor som blev en så förbannat bra dansklass. Jag har aldrig haft och kommer aldrig att få en såhär bra klass och det är jag så glad över.

Det har varit många mornar när livet har känts åt helvete, men jag har ändå tagit mig upp ur sängen, fått på mig kläder och tagit mig till skolan på grund av att jag vet att där finns det människor som älskar mig, bryr sig om mig och håller om mig hårt. För mig är det värt precis allt.

Kommentarer
Postat av: bea

puss ida <3

2010-05-07 @ 14:51:55
Postat av: sara

åh <3

2010-05-07 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0