day one plus bilder!

Vaknade upp i min underbara säng (är egentligen två nittosängar för ylva ska ha en sen men
nu har jag skjutit ihop till en enda stor underbar dubbelsäng, mysigt som tusan!) och upptäckte
att hela världen hade blivit vit under natten. Snöstorm utanför fönstret!
Låg kvar och drog mig ett bra tag, käkade frukostgröten i sängen och fixade lite här "hemma".
Lite lunchnudlar (love them, än så länge) och nu har jag invigt duschen.
Här kommer några bilder på min lilla (men somsagt, supermysiga) lägenhet.







Nu ringde precis jobbet och jag får börja jobba redan imorgon!!
Först ska vi ner till skattekontoret och fixa norskt personnr, så jag kan fixa norsk bank,
och sen ska vi introduceras på nya jobbet! Är fett pepp, detta känns bra.

Kommentarer
Postat av: mama

Hur fint som helst ! Kram Mamma

2010-11-10 @ 17:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0