I´m having trouble sleeping

Fast nej, det har jag verkligen inte. Jag älskar (somsagt) min nya säng.
Men det är från en alldeles fantastisk låt som ni hittar om ni klickar på bilden;

Ja, som ni också redan vet så har jag jobbat både igår och idag. Det är faktiskt riktigt roligt!
Det är skönt att jobba, men det är skönt att få lite alone-time här också.
Både alone som i helt själv och alone som med folk jag inte känner,
som inte känner mig egentligen.
Det har kommit hur mycket snö som helst, så vi pulsar runt häruppe.
Imorgon har jag min första lediga dag sen jag kom hit, så jag ska ut och upptäcka Trysil!

Ps. Det känns jobbigt att inte kunna vara nära Linnéa.
Inte kunna krama, hålla handen och finnas där för henne.
Riktigt jobbigt. Men jag är inte mer än några timmar bort. Och jag tänker på dig!
All kärlek.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Ljungberg

Ida, fan jag känner dina kramar, din hand, ditt fantastiska stöd, fast du är i Norge. TÄnker på dig jämt och jag vet att du är den som finns här för mig, du är den starkaste människa jag vet. Glöm aldrig det! Massa kärlek till dig, vi ses (hoppas) 1-2 december!!! <3

2010-11-12 @ 21:44:48
URL: http://linnealjungberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0