Lite svammel

Jag råkade somna framför tvn och vaknade runt 22. Heja arbetande folket!
Sen dess har jag tittat på säsongsavslutningen av Ensam Mamma Söker men självklart kan de inte låta bli att dra ut lite på det, så det kommer ytterligare ett avsnitt, imorgon. Jag dör så nyfiken man blir alltså. Har följt hela säsongen och nu gör dom såhär. Fy skäms tv3! Närå, jag blir ju glad för jag får mer att titta på. Nej, nu svamlar jag, är alldeles för trött för att skriva något vettigt eller lägga upp bilder eller något alls.

Imorgon börjar jag jobba klockan 9 och jobbar nog mer eller mindre hela dagen. På onsdag flyttar ylva hit! Jag längtar jättemycket, det är skönt att sova i stor säng i själv men jag har mycket hellre henne här och får lite sovsällskap. Det ska bli så mysigt!

Nej, nu ska jag plocka ur linserna, dra på dun/sovtofflorna och krypa ner i sängen. Imorgon ska det bli -23, så jag passar på att vara varm nu.. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0