Snökaos, jag gillar dig inte!!

Idag åkte jag till Rättvik för att hälsa på min fina vän Stina, men det gick inte så smärtfritt. Lyckades hamna i diket för det var så sjuuukt halt! Kände att det bara var pricken över i nu. Magen, tummen och så rakt ner i diket. Fint! Men det gick bra med både mig och bilen, fast det var jäävligt kallt. Det blåste och snöade som fan och jag hade inte ens några vantar! Det var sjukt synd om mig.. Haha, närå. Men jag fick hjälp och lyckades ta mig till Rättvik efter mycket om och men. Och hem till Falun också, för den delen. Skönt! Hade i alla fall en mysig dag med Stina.

Sjukt att jag stod där alldeles själv i snöstormen med en bil halvt ner i diket och det kör förbi massor av bilar, men inte en enda stannar? Sånt som gör att folk flyttar utomlands. Jävla Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0