TRYSIL

Hej!
Efter några timmar i bilen, hann både bli stoppad av polisen och äta en asgod hamburgertallrik,
kom vi fram till Trysil! Fick komma in i min lilla lägenhet och sen på eftermiddagen kollade
jag och pappa in Trysil by car. Fick grepp om det mesta tror jag! Imorgon blir det upptäcktsfärd
till fots. Kan bli kul! Nu har pappa åkt hem och jag är själv.. Hujedamig, hur ska detta gå?
Hittils känns det i alla fall jättebra, får väl se om jag får nån sömn inatt..

Min lägenhet är i alla fall hur fin som helst, jag trivs redan. Den är helt nybyggd, så allt
är helt nytt och fräsch. Är lite svårt att få bra bilder men jag försökte iaf ;)

10 min senare.... okej, det tar sjukt lång tid att ladda upp bilder. Fan! Jag försöker sen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0