Young and Carefree

Jag kröp upp ur sängen igår och sov hos fina daniel istället. Jag kommer sakna dig!
Idag har jag varit på lunch med farmor och farfar och sagt hejdå för ett tag.
Och sen har jag varit på ett svinjobbigt step-pass på friskis,
kul som fan men somsagt, helvetesjobbigt.
Sen någon timme i gymmet, så sover jag gott inatt. Gym i trysil? Hoppas!!!
Imorgon är min sista dag i Falun på ett tag, förhoppningsvis. Jag har massvis att göra!

Nu ska jag äta middag och titta på Ensam Mamma Söker. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wzup med dig och daniel? trodde de var slut? hehe här vågar jag inte skriva namn....

2010-11-07 @ 21:33:54
Postat av: J

Haha, måste bara fråga; vem hejar du på i EMS? :D;)

2010-11-08 @ 09:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0