tidsfördriv..

OM MIG
1.Namn - ida amanda felicia kjällquist
2.Bor - falun
3.Syskon - storasyster och storebror, plus extrasyskon
4.Ålder - 19
5.Född - 5 maj
6.Ögonfärg - gröna
7.Längd - 157 cirkus
8.Skostorlek - 36
9.Höger eller vänsterhänt - högerhänt
10.Stjärntecken - oxen
11.Hårfärg - blond!
12.Födelseort - älskade falun

DAGENS..
1.Låt - paradise hotel introt
2.Saknad - zante!
3.Kläder - tajts och hm herrtröja
4.Smink - osminkad
5.Underkläder - bh och trosor kanske?
6.Mat - nudelsoppa
7.Köp - ingenting alls, än
8.Göra sen - pizza och film!
9.Godis - ahlgrens bilar
10.Pinsammaste - inget alls, har inte gått utanför dörren haha

SVARA ÄRLIGT
1.Tycker du om att plocka svamp? ja! eller speciellt när man hittar mkt
2.Tycker du om godis? är jorden rund?
3.Hur många gånger i veckan köper du godis? för många..
4.Äter du oftast nyttig mat? jadå!
5.Är du stark? blir starkare för varje dag faktiskt
6.Var någonstans på kroppen har du mest muskler? har ju hört att tungan är starkast, men jag säger magen
7.Tycker du själv att du är söt? nja, nej.
8.Ger du mycket komplimanger till folk? ja, det tycker jag nog!
9.Är du nöjd med ditt förnamn? jadå
10.Tycker du att du är smart? haha, det beror på vad det gäller
11.Vad är det sämsta hos dig? tempratentet?
12.Vad är det bästa hos dig? jag är positiv nästan jämt
13.Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? beror på om paradise hotel räknas..
14.Tycker du om att vara med killar? ja, det gör jag
15.Känner du dina grannar? jodå, hyfsat!
16.Vad har du för färg på dina underkläder? var tvungen att kolla efter haha, lila/svart
17.Använder du BH varje dag? nä, men någon form av "på-plats-hållare"
18.Svär du ofta? försöker minska lite kanske
19.Gillar du skolan? ja jag gillade skolan!
20.Har du skolkat någon gång? haha, ja
21.Spelar du något instrument? jag har spelat cello! var en riktig talang
22.Har du några piercingar eller tatueringar? nepp, inte än
23.Hur många gånger tittar du dig i spegeln varje dag? men ingen aning, sjukt många!

NÄR...
1.Åt du senast - vid två typ
2.Läste du senaste ut en bok - det var nyss, typ i förrgår!
3.Köpte du något senast - igår, fredagssnacks haha
4.Svor du senast - idag säkert
5.Sjöng du senast - idag
6.Klagade du senast - det minns jag inte, säkert typ igår
7.Klantade du dig senast - haha, muppstopp igår!!

HAR DU...
1.För många vänner - för många? nej, det kan man nog inte ha!
2.Någon psykisk sjukdom - haha, nej inte vad jag vet iaf..
3.Färgat håret - ja, FÖR många ggr
4.Egen dator - jajemen ♥
5.Gjort bort dig rejält - haha, ja det är väl klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0