Jag har enorma problem

Fick hjälp med rensingen av pappa och mina tjejer så det gick fort. Nu har vi enorma mängder svamp!
Ikväll har vi varit hos cissi och jag bjöd på svampmackor och vi hade tvkväll framför Idol och sen Patrik 1,5. Jag har sett den filmen sjukt många gånger, men jag tycker fortfarande att den är så mysig. Nu ligger jag i sängen och funderar på när jag ska orka ta mig upp och gå till badrummet och plocka ur linserna. Världens största problem, just nu. Hjälp, jag har verkligen ett jobbigt liv. Jag har iaf skrivit en lista över alla jobb jag ska söka imorgon, nu MÅSTE jag ha ett jobb! Imorgon fyller även min lilla mamma år så även om jag inte kan krama henne ska jag ringa och sjunga för henne. Nu ska jag använda mina sista kraften till badrumspromenaden. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0