Off-dagen

Jag tror jag ska börja skriva mer här igen. Det är lite skönt, skriva av sig då och då. Jag saknar det. Japp, så får det bli. Jag har en off-dag. En dag när jag bara gör precis såna saker jag känner för att göra. Gå upp tidigt, slå på musik och bara ligga kvar i sängen och gosa. Läsa Harry Potter. Dra på springskorna och shorts och springa en sväng i slottsskogen med riktig peppmusik i lurarna. Städa lägenheten, rensa ur saker jag inte behöver och få upp på vinden. Luncha själv men ändå hitta trevligt sällskap att prata med. Lägga in ny fräsch musik på iphonen.
OPS! Nu ringde mami, det är Johan Falk inspelning på grönsakstorget. Måste ses! Snakkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0