Sista minuten

körlektionen idag gick bra, nu är det inte långt kvar.. det känns!
direkt efter den sprang jag till ica och köpte vatten och ett päron (duktiga jag) och tog bussen till rättvik. självklart gick inte bussen hela vägen till persborg så jag fick gå upp från rättvik, hurtig promenad.
dansade och nu sitter det abslout mesta, vi finslipade mest idag. bussen hem igen och jag var så otroligt kissnödig!
övningskörde i alla fall när jag kom hem, det gick finemang.

och nu kommer ni känna igen er, pollenallergi säger jag bara. puh! näsan rinner och ögonen kliar så man tror man ska gå sönder. fast nu har min snälla mamma köpt ny medicin så det ska nog gå bra.

nej, nu väntar min bästa så jag ska ta och kila dit och kika på andra avenyn, som jag har längtat.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0